Hae sivulta
Tiedote mehuaseman toiminnasta
Julkaistu 07.08.2014 klo 11:28

logo

Varkauden Urheiluseurat ry:n mehuasema aloittaa tämän vuoden osalta toiminnan tiistaina 19.8.2014

Mehuasema sijaitsee osoitteessa Käärmeniementie 15 B, Joutenlahden Kimppa Työpajat (entinen koulu), käynti takapihan oven kautta.

Mehustusajat on varattava etukäteen numerosta 040 – 868 1111. Omenoita vastaanotetaan mehuasemalla arkisin klo 8.00 – 14.00.

Yhdellä kerralla voi varata ajan n. 150 – 200 kg:n puristuserälle! (pienin puristettava määrä on 10 kg).

Puristamisesta veloitetaan 0,55 euroa / omena kilo. Asiakkaan ei tarvitse itse osallistua mehustamiseen, vaan sen hoitavat mehuaseman työntekijät.

Mehuasemalla mehustetaan ainoastaan omenoita. Omenat täytyy etukäteen pestä ja poistaa pilaantuneet kohdat. Madonreiät eivät haittaa. Koneeseen mahtuu kerralla noin 40 kg omenoita, joista lajista riippuen saadaan noin 25 litraa mehua. Paras mehu tulee sekoittamalla useita omenalajikkeita keskenään. Valmis mehu säilyy parhaiten pakastamalla tai pastöroimalla. Mehuasemalla ei ole pastörointi-mahdollisuutta.

Tiedustelut ja aikavaraukset:

Käärmeniementie 15 B, 78200 VARKAUS

varkauden.urheiluseurat@co.inet.fi

www.varkaudenurheiluseurat.fi

***********************************************************

kier

Hannu Kiminkinen
Joutenlahden Kimppa Työpajat, Käärmeniementie 15 B 78200 Varkaus
puhelinvaihde 040 868 1111 / Kiminkinen
hannu.kiminkinen@co.inet.fi
hannu.kiminkinen@varkaudenurheiluseurat.fi
varkauden.urheiluseurat@co.inet.fi